Bij vragen,
Schade en
Reparatie

Service & Repair:
Blij de deur uit

Soms kun je wel wat hulp gebruiken bij je smartphone. Of het nu gaat om een soepele start of meer informatie over hoe je alles eruit haalt wat erin zit, wij zijn er voor je. Ook als je je telefoon al even hebt. Hieronder zie je de ‘menukaart’ van hulpdiensten die we aanbieden in de winkel. Vraag je verkoper voor meer informatie en de tarieven. Vind een filiaal.

Startklaar maken

  • Simkaart knippen
  • Overzetten van contacten
  • Installatie van één gebruikersaccount (e-mailadres)
  • Installatie van één app naar keuze
  • Bij aanschaf van een nieuw toestel i.c.m. een screenprotector: plaatsen van de screenprotector. Alleen bij gelijktijdige aankoop.

App installeren

  • Installatie van één app naar keuze, exclusief aanschaf app

E-mail instellen

  • Instellen van één e-mailadres

Optimaliseren

  • Verwijderen van ongebruikte apps
  • Legen van cachegeheugen
  • Updaten apps

Data backup

  • Backup van contacten, berichten, foto’s en video’s

Overzetten van contacten

  • Raak niemand kwijt: al je namen en nummers veilig overgezet

Overzetten van content

  • Laat je herinneringen niet verloren gaan: al je berichten, foto’s en video’s veilig overgezet

Screenprotector plakken

  • Vaste hand vereist: plaatsen van screenprotector (niet inbegrepen), inclusief 30 dagen plakgarantie

Workshop 30 minuten

  • Wilt u graag meer uitleg over een onderwerp? Vraag een medewerker het hemd van het lijf tijdens een persoonlijke workshop

Simkaart knippen

  • Knippen van de simkaart naar micro- of nanoformaat

Diverse instellingen

  • Instellen van hardware/software settings, bijv. paren met bluetooth headset, wissen van toestel, software-update binnen garantie (niet-reparatiepunten)

Software-update buiten garantie

  • Bijwerken naar de nieuwste software (via toestel of via software van de fabrikant)