Je hebt op dit moment niks
in je winkelwagen
Kan ik mijn huidige nummer behouden als ik overstap?
Heb jij al tijden hetzelfde telefoonnummer en wil je deze graag meenemen naar je nieuwe abonnement? Geen probleem! Nummerbehoud regelen we gemakkelijk en gratis wanneer je ...
Wat zijn mijn online betaalmogelijkheden?
Al onze online producten reken je gemakkelijk af via iDeal.
Hoeveel abonnementen kan ik afsluiten in het geval van een online bestelling?
Het is niet mogelijk om meerdere abonnementen via een online bestelling te plaatsen.
Waar kan ik terecht voor een suggestie of klacht?
Heb je een suggestie of klacht? Probeer dan in eerste instantie contact op te nemen met jouw Phone House winkel. Voor informatie kijk je op phonehouse.nl/winkels. Daar vind je d...
Kan ik een oud contract opvragen?
Ben je op zoek naar een contract van ná 2017? Neem dan contact op met de Phone House winkel waar je je abonnement hebt afgesloten en de winkelmedewerker zal je verder hel...
Hoe snel word ik terugbetaald na het annuleren van mijn bestelling?
We retourneren het bedrag altijd zo snel mogelijk op jouw rekening. Dit doen we zodra de retourzending in goede orde is ontvangen. Heb je een accessoire besteld en heb je je bed...
Kan ik mijn toestel ook verzekeren?
Bij Phone House verzeker je jouw nieuwe toestel gemakkelijk bij aankoop. Wij werken samen met verzekeraar Harmony. Vraag onze winkelmedewerkers naar de voorwaarden of klik hier ...
Welke garantievoorwaarden gelden op mijn product?
Op alle toestellen bij Phone House geldt de wettelijke garantieperiode. Voor smartphones geldt een garantieperiode van 2 jaar na de aankoopdatum. Ook bij onze refurbished toeste...
Mijn toestel is defect.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je toestel niet meer werkt. Graag verwijzen we je door naar de winkel waar je jouw aankoop hebt gedaan. Onze medewerkers staan voor je kl...
Hoe kan ik mijn provider bereiken?
Vind hier de nummers van de klantenservice van de grote providers: Ben 0900 – 04 01 405 (of 1200 als je een Ben abonnement hebt) KPN 0800 0402 (of 1200 als je een ...
Verkopen jullie ook abonnementen voor thuis zoals Internet, TV & Bellen?
Bij Phone House kun je terecht voor meer dan alleen smartphones. In de winkel hebben wij ook een groot aanbod van Internet & TV abonnementen. Tip: Combineer jouw mobiel...
Wat is een inkomens- en lastentoets?
Wanneer je een abonnement afsluit met een toestel van meer dan €250,- en daarbij in termijnen je toestel betaalt, dan wordt dit door de overheid gezien als een lening. Daar...
Kan ik ook zakelijke abonnementen bestellen?
Je kunt ook zakelijke abonnementen afsluiten bij Phone House. Wij hebben diverse specialisten die je verder op weg helpen. Op zoek naar meer informatie en contact? Vul dan het z...
Kan ik accessoires online bestellen?
Accessoires kun je eenvoudig bestellen via onze website. Bekijk hier het volledige online assortiment. Kom langs in een van onze winkels als je op zoek bent naar een a...
Welke leveringsvoorwaarden gelden er bij accessoires?
Is het accessoire dat je wilt bestellen op voorraad? Dan komt het zo snel mogelijk jouw kant op. Hiervoor geldt de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen.
Wordt mijn bestelling thuisbezorgd?
Bestel je iets op onze website? Dan zorgen wij dat het zo snel en zorgvuldig mogelijk bij jou wordt bezorgd. Woon je in de buurt van een Phone House winkel? Dan kan het zomaar z...
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Jouw bestelling wordt doordeweeks gemiddeld binnen 24 uur verzonden. Door COVID-19 en alle voorzorgsmaatregelen kan het zijn dat jouw bestelling iets langer op zich laat wachten...
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
Het is mogelijk om je bestelling af te halen in één van onze winkels. In verband met de COVID-19 maatregelen is het van belang dat hiervoor een afspraak met een wi...
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?
Wil je jouw bestelling annuleren of retourneren? Neem dan contact op met de Phone House winkel waarbij jouw bestelling is binnengekomen. Wil je een accessoire retourneren die...