Logo Zeker

Schade of diefstal? Met Zeker kun je snel weer door

Een barst in het scherm van je mobiel. Koffie over je laptop. Balen, want je wil door! Gelukkig is er Phone House Zeker. Bij schade of diefstal regelen wij razendsnelle reparatie of vervanging. Reis je veel naar het buitenland? Geen punt. Zeker biedt wereldwijde dekking: zo zijn je producten overal beschermd!

Dit is een beperkte weergave van de dekking en voorwaarden. Voor de volledige voorwaarden lees de verzekeringskaart en de polisvoorwaarden.

 

Zeker Keyvisual online

Daarom Zeker

De voordelen
van een eigen klantportal

Vervanging door gelijkwaardig toestel

Maandelijks
opzegbaar

Dekking voor
val-, stoot- & vochtschade

Stap 1

Kom langs bij Phone House en schaf een toestel aan (los of i.c.m. abonnement).

Stap 2

Kies jouw product en bepaal met de medewerker welke verzekering het best bij jou past. Hij of zij verstuurt de aanvraag direct naar Harmony. Harmony schrijft de premie automatisch van je rekening af.

Stap 3

De (voorlopige) dekking gaat direct in op het moment dat de Zeker verzekering is afgehandeld door de medewerker.

Stap 4

Bij akkoord ontvang je binnen 2 werkdagen de definitieve bevestiging per e-mail met daarin jouw polisblad en SEPA incassomachtiging. Je kunt nu zorgeloos genieten van je toestel!

Kies je dekking* & eigen risico

PH Zeker_emailbanner_600x300

*Dit is een beperkte weergave van de dekking en voorwaarden. Voor de volledige voorwaarden lees de verzekeringskaart en de polisvoorwaarden.

Schade melden?

Beheer zelf je klantgegevens 24/7 in Mijn Harmony
Je gegevens wijzigen? Je polisvoorwaarden inzien? Een schadeclaim indienen? Dat doe je allemaal zélf in het klantenportaal van Harmony. Voor toegang heb je wel een klantnummer nodig.
Je kunt het klantnummer terugvinden op jouw bankafschrift onder het kopje omschrijving. Klik hier om naar Mijn Harmony te gaan.

Wat doe je bij schade of diefstal?

  1. Dien je claim in via Mijn Harmony. Kom je er niet uit? Bel de klantenservice: 010 - 206 86 86.
  2. Meld u schade aan bij Harmony en u ontvangt direct informatie over de verdere eenvoudige procedure.
HMY Partner van logo RGB_200px[49]
Winkelpand

Hulp nodig? Neem contact op

Bel de winkel bij jou in de buurt voor meer informatie en hulp bij het kiezen van jouw toestelverzekering